JABATAN PEMBANGUNAN

BAHAGIAN PENGURUSAN FASILITI KAMPUS CAWANGAN

UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA



Hari ini :   22/11/2025

SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP KEMUDAHAN JABATAN PEMBANGUNAN & BAHAGIAN PENGURUSAN FASILITI CAWANGAN UiTM 2025

*Maklumat yang diberikan ini akan hanya digunakan bagi tujuan kajian sahaja dan maklumbalas setiap reponden dianggap sulit.


                        Sila pilih kategori responden.
Sila pilih kampus. Sila pilih PTJ.
     
Sila pilih kumpulan perkhidmatan.
Sila pilih umur.
Sila pilih jantina.
Sila pilih bilangan tahun.
Tahap Kepuasan Pelanggan Sangat Tidak Memuaskan Kurang Memuaskan Memuaskan Baik Sangat Baik
Skala 1 2 3 4 5

SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP KEMUDAHAN JABATAN PEMBANGUNAN & BAHAGIAN PENGURUSAN FASILITI CAWANGAN UiTM 2025

*Maklumat yang diberikan ini akan hanya digunakan bagi tujuan kajian sahaja dan maklumbalas setiap reponden dianggap sulit.

A: Perkhidmatan Dalam Bangunan

#
PERNYATAAN
SKALA   Sila Pilih.
1 2 3 4 5
01 Perkhidmatan kebersihan bangunan pejabat

02 Perkhidmatan kebersihan bangunan kolej

03 Perkhidmatan kebersihan bangunan fakulti

04 Perkhidmatan kebersihan tandas

05 Pencahayaan (Cth : lampu pejabat/lampu kecemasan)

06 Bekalan elektrik

07 Perkhidmatan lif

08 Perkhidmatan penyaman udara

09 Tahap kemudahan fasiliti bangunan / ruang bekerja anda

10 Papan tanda dalam bangunan

SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP KEMUDAHAN JABATAN PEMBANGUNAN & BAHAGIAN PENGURUSAN FASILITI CAWANGAN UiTM 2025

*Maklumat yang diberikan ini akan hanya digunakan bagi tujuan kajian sahaja dan maklumbalas setiap reponden dianggap sulit.

B: Perkhidmatan Infrastruktur

#
PERNYATAAN
SKALA   Sila Pilih.
1 2 3 4 5
01 Kondisi jalan raya

02 Lampu jalan

03 Papan tanda luaran

04 Parkiran berpalang (Barrier gate)

05 Kemudahan tempat letak kenderaan

SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP KEMUDAHAN JABATAN PEMBANGUNAN & BAHAGIAN PENGURUSAN FASILITI CAWANGAN UiTM 2025

*Maklumat yang diberikan ini akan hanya digunakan bagi tujuan kajian sahaja dan maklumbalas setiap reponden dianggap sulit.

C: Pembangunan Infrastruktur (Ubahsuai dan Naiktaraf)

#
PERNYATAAN
SKALA   Sila Pilih.
1 2 3 4 5
01 Persekitaran dan keselamatan tapak bina

02 Etika pekerja binaan

03 Papan tanda maklumat projek

SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP KEMUDAHAN JABATAN PEMBANGUNAN & BAHAGIAN PENGURUSAN FASILITI CAWANGAN UiTM 2025

*Maklumat yang diberikan ini akan hanya digunakan bagi tujuan kajian sahaja dan maklumbalas setiap reponden dianggap sulit.

D: Perkhidmatan Lain

#
PERNYATAAN
SKALA   Sila Pilih.
1 2 3 4 5
01 Telefon pejabat

02 Penyediaan peralatan majlis

03 Kawalan makhluk perosak (serangga, haiwan liar dsb)

04 Keceriaan lanskap

SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP KEMUDAHAN JABATAN PEMBANGUNAN & BAHAGIAN PENGURUSAN FASILITI CAWANGAN UiTM 2025

*Maklumat yang diberikan ini akan hanya digunakan bagi tujuan kajian sahaja dan maklumbalas setiap reponden dianggap sulit.

E: Pengurusan Aduan Fasiliti

#
PERNYATAAN
SKALA   Sila Pilih.
1 2 3 4 5
01 Sistem Aduan Fasiliti (fms.uitm.edu.my/eAduan || aduanfasiliti.uitm.edu.my)

02 Perkhidmatan kaunter

SOAL SELIDIK KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP KEMUDAHAN JABATAN PEMBANGUNAN & BAHAGIAN PENGURUSAN FASILITI CAWANGAN UiTM 2025

*Maklumat yang diberikan ini akan hanya digunakan bagi tujuan kajian sahaja dan maklumbalas setiap reponden dianggap sulit.

F: Pandangan dan Cadangan Penambahbaikan

Sebelumnya
Seterusnya

Skala Petunjuk

Skala
Skala Tahap Kepuasan Pelanggan
5Sangat Baik
4Baik
3Memuaskan
2Kurang Memuaskan
1Sangat Tidak Memuaskan