Sila klik Sila klik Sila klik
Untitled Document

KELULUSAN ADUAN


BUTIRAN PELAPOR
No. Aduan : 1133625
Nama Pelapor : MOHD NUR HIDAYAT BIN MATJUS
Kategori Pengadu : Staf UiTM
Jawatan : PEMBANTU KHIDMAT AM No. Telefon Pejabat :
Jabatan/Bahagian : PUSAT KESIHATAN UITM No. Sambungan :
No. bilik :  (Tiada Spesifikasi Lokasi) No. Telefon bimbit : 0136266486
Email : mnhidayat7725@uitm.edu.my
LOKASI KEROSAKAN
Nama Bangunan : Kolej Mawar
Blok : Kolej Mawar 1A
Aras : ARAS SATU
No. Ruang : B0108D01051/0 (Ruang tamu)
Zon : KR
BUTIRAN KEROSAKAN  
Tarikh & Masa Aduan : 17-07-2024 & 20:57:40 Tempoh Baik Pulih : 3 HARI
Cara Aduan : Melalui Online Baik Pulih Sebelum/Pada : 22/07/2024 20:57:40
Seksyen : PROJEK Jumlah Masa Tertangguh : Tiada Masa Tertangguh
Elemen Kerosakan : PENGURUSAN PROJEK Pegawai Bertanggungjawab (Tel.) : Muhammad Asyrif Bin Abdul Aziz ( 0355442372 )
Mohd Ku Shahrom Bin Kamis ( 5544 2526 )
Masalah : KEROSAKAN DI DALAM TANGGUNGAN KECACATAN  
Lain-lain keterangan : penyaman udara tak hidup,dah berbulan2.dan aduan pon dah banyak kali di buat,dan masih tidak ada tindakan dan tidak ada yg datang. (Aircond baru, under warranty)  
BUTIRAN STATUS ADUAN  
Status Keutaman Kerja* : Tahap 3 (Tidak Kritikal)
Keterangan status :