Sila klik Sila klik Sila klik
Untitled Document

KEMASKINI ADUAN


  Butiran Pelapor
  No. Arahan Kerja :    
  No. Aduan : 600995    
  Tarikh & Masa Aduan : 08-OCT-19 - 15:57:09    
  Kategori Pengadu : PELAJAR UiTM    
  Nama Pelajar : MUHAMMAD SOLEHIN BIN MOHD YUSOP No. Bilik :
  Fakulti : FAKULTI PENDIDIKAN Kampus :
  No. telefon : 0137259578 E-mail : muhammadsolehin18@gmail.com
  Program :    
  Lokasi Kerosakan
  Bangunan * : Kolej Casuarina & Surau Ibnu Sina  
  Blok * : Kolej Casuarina 5  
  Aras :  
  No. Ruang :  
  Kategori Infra : -  
  Sub Kategori Infra : -  
  Zon :    
  Maklumat Lokasi : Dalam bilik, saya tidak dapat login kepada rangkaian wifi uitm melalui telefon tetapi kalau menggunakan laptop baru boleh login tu pun wifi lambat. Tetapi di Blok C4, wifi kat sana okay..Tolong perbaiki masalah wifi di C5.    
  Koordinat Lokasi :    
   
  Butiran Kerosakan
  Seksyen * : ICT    
  Elemen Kerosakan * : NETWORK    
  Masalah * : Capaian sistem dalaman tidak berfungsi    
  Peralatan :
  Status Keutamaan Kerja * : Tahap 3 (Tidak Kritikal)    
  Keterangan Kerosakan : Saya cuba login internet Uitm untuk pelajar tetapi tidak dapat disambung melalui telefon jika menggunakan laptop baru boleh login. Saya perlu menyiapkan tugasan dan memerlukan rangkaian internet. Harap pihak bertanggungjawab boleh menyelesaikan masalah ini dengan segera. Masalah ini dah berlarutan beberapa minggu. Saya boleh login internet melalui telefon di kawasan lain seperti di Blok C4. Ini menyukarkan saya menyiapkan tugasan saya.
  Status * : Salah Saluran