Anjung
Laman PPF
Anda log sebagai :
Kelulusan Aduan
Lantikan Penyelia/Kontraktor
Cetak Arahan Kerja
Tutup Arahan Kerja
Daftar Kos Alat Ganti
Pejabat Pengurusan Fasiliti
Bahagian
Peralatan
Untitled Document
KEMASKINI ADUAN
Butiran Pelapor
No. Arahan Kerja
:
No. Aduan
: 600995
Tarikh & Masa Aduan
: 08-OCT-19 - 15:57:09
Kategori Pengadu
:
PELAJAR UiTM
Nama Pelajar
: MUHAMMAD SOLEHIN BIN MOHD YUSOP
No. Bilik
:
Fakulti
: FAKULTI PENDIDIKAN
Kampus
:
No. telefon
: 0137259578
E-mail
: muhammadsolehin18@gmail.com
Program
:
Lokasi Kerosakan
Bangunan *
: Kolej Casuarina & Surau Ibnu Sina
Blok *
: Kolej Casuarina 5
Aras
:
No. Ruang
:
Kategori Infra
: -
Sub Kategori Infra
: -
Zon
:
Maklumat Lokasi
: Dalam bilik, saya tidak dapat login kepada rangkaian wifi uitm melalui telefon tetapi kalau menggunakan laptop baru boleh login tu pun wifi lambat. Tetapi di Blok C4, wifi kat sana okay..Tolong perbaiki masalah wifi di C5.
Koordinat Lokasi
:
Butiran Kerosakan
Seksyen *
: ICT
Elemen Kerosakan *
: NETWORK
Masalah *
: Capaian sistem dalaman tidak berfungsi
Peralatan
:
Status Keutamaan Kerja *
:
Tahap 3 (Tidak Kritikal)
Keterangan Kerosakan
: Saya cuba login internet Uitm untuk pelajar tetapi tidak dapat disambung melalui telefon jika menggunakan laptop baru boleh login. Saya perlu menyiapkan tugasan dan memerlukan rangkaian internet. Harap pihak bertanggungjawab boleh menyelesaikan masalah ini dengan segera. Masalah ini dah berlarutan beberapa minggu. Saya boleh login internet melalui telefon di kawasan lain seperti di Blok C4. Ini menyukarkan saya menyiapkan tugasan saya.
Status *
: Salah Saluran