BUTIRAN PELAPOR |
No. Aduan |
: |
372668
|
Nama Pelapor |
: |
MUHAIMIN BIN MAZLAN |
Kategori Pengadu |
: |
Pelajar |
No Pelajar |
: |
2016673716 |
Fakulti |
: |
FAKULTI PENGURUSAN PERNIAGAAN |
No. Telefon |
: |
0173093416 |
Email |
: |
|
LOKASI KEROSAKAN |
Nama Bangunan |
: |
Kolej Dahlia |
Blok |
: |
STP |
Zon |
: |
|
BUTIRAN KEROSAKAN |
|
Tarikh & Masa Aduan |
: |
13-09-2017 & 23:51:37 |
Tempoh Baik Pulih |
: |
3 HARI |
Cara Aduan |
: |
Melalui Online |
Baik Pulih Sebelum/Pada |
: |
18/09/2017 23:51:37 |
Seksyen |
: |
ICT |
Jumlah Masa Tertangguh |
: |
Tiada Masa Tertangguh |
Elemen Kerosakan |
: |
|
Pegawai Bertanggungjawab (Tel.) |
: |
Nura Binti Mohd Thalha ( 0332584909 )
|
Masalah |
: |
Operationg System corrupted |
|
Lain-lain keterangan |
: |
saya memulakan dengan mengadu tentang management di kolej dahlia sangatlah teruk dan tidak sistematik, tambahan pula dengan mendengar khabar daripada pelajar pelajar lain bahawa pekerja di pejabat kolej dahlia telah menyalahguna kuasa mereka dengan memasuki sesetengah pelajar yang gagal dengan menggunakan orang yang bekerja dengan pihak uitm, bahkan pekerja pekerja di pejabat dahlia telah pun memutar belit cerita apabila menerangkan tentang kelayakkan kemasukkan kolej itu. saya sebagai pelajar uitm amat kesal dengan kelakuan pekerja pekerja yang bertanggungjawab di pejabat kolej dahlia kerana sebagai mana saya tahu uitm ini adalah tempat melayu yang mahu menolong sesama melayu dengan bersikap adil dan saksamana. |
|
BUTIRAN STATUS ADUAN |
|
Status Keutaman Kerja* |
: |
Tahap 3 (Tidak Kritikal) |
Keterangan status |
: |
Aduan ini disalurkan kepada pihak Unit Komunkasi Koprporat.
|