Sila klik Sila klik Sila klik
Untitled Document

KELULUSAN ADUAN


BUTIRAN PELAPOR
No. Aduan : 372668
Nama Pelapor : MUHAIMIN BIN MAZLAN
Kategori Pengadu : Pelajar
No Pelajar : 2016673716 Fakulti : FAKULTI PENGURUSAN PERNIAGAAN
No. Telefon : 0173093416 Email :
LOKASI KEROSAKAN
Nama Bangunan : Kolej Dahlia
Blok : STP
Zon :
BUTIRAN KEROSAKAN  
Tarikh & Masa Aduan : 13-09-2017 & 23:51:37 Tempoh Baik Pulih : 3 HARI
Cara Aduan : Melalui Online Baik Pulih Sebelum/Pada : 18/09/2017 23:51:37
Seksyen : ICT Jumlah Masa Tertangguh : Tiada Masa Tertangguh
Elemen Kerosakan : Pegawai Bertanggungjawab (Tel.) : Nura Binti Mohd Thalha ( 0332584909 )
Masalah : Operationg System corrupted  
Lain-lain keterangan : saya memulakan dengan mengadu tentang management di kolej dahlia sangatlah teruk dan tidak sistematik, tambahan pula dengan mendengar khabar daripada pelajar pelajar lain bahawa pekerja di pejabat kolej dahlia telah menyalahguna kuasa mereka dengan memasuki sesetengah pelajar yang gagal dengan menggunakan orang yang bekerja dengan pihak uitm, bahkan pekerja pekerja di pejabat dahlia telah pun memutar belit cerita apabila menerangkan tentang kelayakkan kemasukkan kolej itu. saya sebagai pelajar uitm amat kesal dengan kelakuan pekerja pekerja yang bertanggungjawab di pejabat kolej dahlia kerana sebagai mana saya tahu uitm ini adalah tempat melayu yang mahu menolong sesama melayu dengan bersikap adil dan saksamana.  
BUTIRAN STATUS ADUAN  
Status Keutaman Kerja* : Tahap 3 (Tidak Kritikal)
Keterangan status : Aduan ini disalurkan kepada pihak Unit Komunkasi Koprporat.