Sila klik Sila klik Sila klik
Untitled Document

KELULUSAN ADUAN


BUTIRAN PELAPOR
No. Aduan : 961749
Nama Pelapor : ALWANI NADHIRAH BINTI AZHAR
Kategori Pengadu : Pelajar
No Pelajar : 2023389777 Fakulti : FAKULTI PENGURUSAN DAN PERNIAGAAN
No. Telefon : 0137634552 Email : alwaninadhirah@gmail.com
LOKASI KEROSAKAN
Nama Bangunan : PENTADBIRAN DAN AKADEMIK KBM
Blok : PENTADBIRAN DAN AKADEMIK KBM
Aras : ARAS EMPAT
No. Ruang : M0201A04L01/0 (Lif 1)
Zon :
BUTIRAN KEROSAKAN  
Tarikh & Masa Aduan : 12-05-2023 & 08:32:43 Tempoh Baik Pulih : 3 HARI
Cara Aduan : Melalui Online Baik Pulih Sebelum/Pada : 17/05/2023 08:32:43
Seksyen : INFRASTRUKTUR Jumlah Masa Tertangguh : Tiada Masa Tertangguh
Elemen Kerosakan : INFRASTRUKTUR Pegawai Bertanggungjawab (Tel.) : Mohd Najib Bin Abdullah ( O62857051 )
Masalah : LAIN-LAIN ADUAN KEROSAKAN INFRASTRUKTUR  
Lain-lain keterangan : Lif kebanyakannya rosak dan tidak dapat digunakan. Ianya sangat menyukarkan pelajar yang kebanyakkannya menunggu lif dengan waktu yang lama. Jika boleh, sediakan LIF KHAS untuk staf dan lecturer.  
BUTIRAN STATUS ADUAN  
Status Keutaman Kerja* : Tahap 3 (Tidak Kritikal)
Keterangan status :